کار جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی، سیاست گذاری و انسجام بخشی این حوزه است

پایگاه خبری DA1news: عنایتی کلیجی تاکید کرد: باید از ظرفیت کشور در توسعه و تعالی کشاورزی مازندران استفاده کنیم و کار جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی، سیاست گذاری و انسجام بخشی این حوزه است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از مازندپاج، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای هماهنگی این سازمان اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم سال سختی برای حوزه کشاورزی بود چراکه درگیر آزادسازی یارانه ها شدیم اما توانستیم بخوبی از این بحران عبور کنیم.

وی ادامه داد: امسال را با هدف تحقق شعار سال مقام معظم رهبری آغاز کردیم و با توجه به گستردگی فعالیت های بخش کشاورزی، انتظارات فراوانی در این حوزه وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: امسال با توجه به شرایط متفاوت اقلیمی باید الگوی کشت در بخش کشاورزی داشته باشیم تا استمرار تولید را شاهد باشیم.

عنایتی کلیجی بیان کرد: باید به سمت تکنولوژی و فناوری جدید پیش برویم و کشاورزی استان را ارتقا دهیم.

وی گفت: جزو دستگاه های اجرایی هستیم که انتظارات فراوانی در این بخش وجود دارد و باید انتظارات را برآورده کنیم که نیاز به حمایت های اعتباری و تسهیلاتی متناسب با این بخش دارد.

عنایتی کلیجی تاکید کرد: باید از ظرفیت کشور در توسعه و تعالی کشاورزی مازندران استفاده کنیم و کار جهاد کشاورزی مازندران برنامه ریزی، سیاست گذاری و انسجام بخشی این حوزه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان داشت: باید به عنوان رصدخانه رسانه ای از خود دفاع کنیم و نباید به گونه ای باشد که همه ضعف ها به ما تعمیم داده شود.

وی گفت: هیچ همکاری حق حاشیه سازی برای جهاد کشاورزی را ندارد و هدف همه با باید خدمت به کشاورزان استان در سایه وحدت و همدلی مدیران و کارکنان این بخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *