رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد:  مشکلات را در شهرستان حل کنید

پایگاه خبری Da1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:همه کارها را در شهرستان به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها تفویض اختیار می‌کنم و در این راستا باید مدیریت خوبی از خود نشان دهند و مشکلات را در حوزه شهرستان حل کنند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از مازندپاج، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان که در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز برگزار شد، گفت: امسال باید در کشاورزی مازندران تحول و روند کاری جدیدی آغاز شود و باید شیوه و روش جدید کار در این بخش را شروع کنیم.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی پیکره عظیمی دارد و هرچه تعامل و اعتماد بیشتر باشد به موفقیت های بزرگتری دست پیدا می‌کنیم و هرکجا تفرقه و فاصله ایجاد شد، از اهداف دور شدیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید از ایجاد و ورود در حاشیه های کاری دوری کرد تا به آرامش برسیم و شاهد ثبات کاری باشیم.

عنایتی با بیان اینکه نگرش خود را نسبت به مسائل تغییر دهیم و با شرایط موجود حوزه کاری خود را تنظیم کنیم، گفت: در حوزه کاری در بخش کشاورزی باید سازگاری با شرایط آب و هوایی بعنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی یک سازمان تامین کننده است و مطالبات فراوانی از این بخش وجود دارد و هنر ما این است چگونه مدیریت داشته باشیم تا پاسخگوی نیاز جامعه باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: همه کارها را در شهرستان به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها تفویض اختیار می‌کنم و در این راستا باید مدیریت خوبی از خود نشان دهند و مشکلات را در حوزه شهرستان حل کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد باید در بخش کشاورزی رشد تولید داشته باشیم و اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید تغییرات جدی در بخش کشاورزی داشته باشیم و از تکنولوژی و نوآوری جدید استفاده کنیم تا به رشد تولید در سال جاری دست پیدا کنیم.

عنایتی کلیجی خاطرنشان کرد: امسال تامین مرغ به موقع بود و به همین دلیل در عرضه گوشت سفید دچار خلل و مشکلی نبودیم.

وی اضافه کرد: کشور به مازندران از لحاظ تولید، شرایط اکولوژیک، شرایط آب و هوایی و سایر عوامل و محصولات تولیدی نگاه ویژه ای دارد و به همین دلیل باید تلاش ها ویژه باشد چراکه سیاست‌گذار بخش کشاورزی همکاران ما هستند و اگر نتوانیم موفق عمل کنیم نگاه‌ها به مازندران تغییر خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: همکاران جهاد کشاورزی با تلاش های وافری که دارند نشان دادند می توانند شرایط پایدار برای کشاورزی استان و کشور ایجاد کنند.

عنایتی تصریح کرد: در بخش کشاورزی از ظرفیت دانشگاهیان، محققان، تولیدکنندگان برتر و فرمانداران در حوزه اجرایی شهرستان کمک گرفته شود.

وی اضافه کرد: در حوزه امور زمین باید جدیت داشته باشیم و همانطور که از نامش پیداست، در اثر غفلت براحتی می‌تواند فرد را به زمین بزند، به همین دلیل در حوزه امور زمین تمرکز جدی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *