با ۸۰ مرکز خرید عملیات خرید تضمینی گندم در گلستان آغاز شد

پایگاه خبری Da1news: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از تجهیز و راه اندازی ۸۰ مرکز خرید تضمینی گندم و ۲۳ مرکز خرید تضمینی کلزا خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان ؛ محمدباقر منوچهری با اشاره به آغاز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت: تعداد ۸۰ مرکز خرید تضمینی گندم و ۲۳ مرکز خرید تضمینی کلزا تجهیز و راه اندازی شده است.

منوچهری اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خرید تضمینی این محصولات انجام شده است و این اداره کل آمادگی کامل برای تحویل گندم و دانه روغنی کلزا استان را دارد .

بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان آق قلا

به گزارش سراوانی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از مرکز خرید تضمینی گندم سیلوی آقای زاهدی در شهرستان آق قلا بازدید کرد.

خرید در این مرکز که امروز دوم خرداد ماه بازگشایی شده است قریب به ۶۰۰ تن بوده که عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین مربوطه در مرکز حضور فعال داشتند.
گفتنی است روند خرید نرمال و مستمرا انجام می شود.

در این بازدید پهلوانان توصیه های لازم در خصوص ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه سیفا و بررسی سامانه پهنه بندی را موکدا توضیح داد.

وی افزود: پیگیر بازگشایی سایر مراکز خرید تضمینی گندم در سطح استان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *