دهقان پور تاکید کرد: نیاز سنجی از بازار محصولات کشاورزی عراق ضرورت دارد

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پیش از حضور در نمایشگاه کشاورزی بصره نیاز سنجی از بازار محصولات کشاورزی کشور عراق ضرورت دارد زیرا می تواند منجر به حضور هدفمند و موثر در نمایشگاه شود.

به گزارش اخبار کشاورزی DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست بررسی موضوعات برگزاری نمایشگاه بین المللی بصره که از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه آتی برگزار می شود، تصریح کرد: حضور هدفمند بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در نمایشگاه بصره زمینه ساز عقد قرارداد های تجاری ما بین تولید کنندگان و تُجار و متقاضیان کالاها و خدمات بخش کشاورزی ایرانی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه زیر بخش های مختلف صنعت کشاورزی امکان حضور در نمایشگاه بین المللی بصره را دارند، اظهار کرد: تولید کنندگان محصولات غذایی، لوازم و قطعات مورد استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار و بسیاری از دیگر موارد امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برخی از محصولات ممکن است به صورت منحصر فرد در کشور و استان فارس تولید شود، ابراز کرد: عرضه این محصولات در نمایشگاه می تواند بازار هدف خوبی را برای کالاهای تولیدی ما ایجاد نماید.

دهقان پور با اذعان به اینکه به منظور برگزاری نمایشگاه می بایست هیات های ایرانی و عراقی تبادل نظر و رایزنی هایی در خصوص چگونگی برپایی و نوع کالاها و خدمات قابل عرضه داشته باشند، بیان کرد: آماده برگزاری نشست با طرف های عراقی هستیم و در این بین اتاق بازرگانی استان فارس نیز فعال خواهد بود.

او با بیان اینکه نمایشگاه کشاورزی بصره با رایزنی های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان استان فارس از حضور تُجار و تولید کنندگان سایر استان های کشور خصوصا استان های پیرامونی استقبال می کنیم.

نشست بررسی موضوعات برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی بصره عراق با حضور محسن نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، عبدالمجید رنجبر معاون بهبود تولیدات دامی، محمود باصری مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی، معصومه مویدی مدیر هماهنگی ترویج، مجید رضا پاکاری مدیر امور باغبانی، سید عبدالوهاب نقیب رئیس اداره روابط عمومی و تعدادی دیگر از مسئولین و کارشناسان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *