لزوم بهره گیری مناسب از امکانات و ظرفیت ها در جهت تحقق اهداف سازمان

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اهمیت دستورکار های شورای هماهنگی مدیران از مدیران شورای هماهنگی خواست مصوبات جلسه به صورت جدی پیگیری شوند و گزارش اقدامات را به سازمان داشته باشند.

به گزارش اخبار کشاورزی DA1news به نقل از روابط عمومی سامزان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس چاله چاله سپس با بیان اینکه در سازمان جهاد کشاورزی مدیریت مصرف انرژی در دستورکار قرار دارد همکاری در صرفه جویی در مصرف برق را یک وظیفه انسانی دانست.

وی همچنین از مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها خواست ضمن مدیریت مصرف انرژی در مدیریت، ترویج زمان اصولی آبیاری مزارع در زمانی انحام بگیرد که با پیک مصرف همراه نباشد.

مهندس چاله چاله در ادامه به سفرهای شهرستانی استاندار اشاره داشت و افزود: این سفرها یک فرصت پیشرفت و توسعه برای شهرستانها است.

مهندس چاله چاله گفت: از فرصت سفرها بایستی جهت توسعه بخش کشاورزی نهایت بهره را ببریم.

وی گفت: طرح هایی که توسعه بخش کشاورزی را سرعت می بخشد در سفرهای استاندار قابل پیگیری بوده و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها جهت حمایت های استانی مسائل و مشکلات ین طرح ها را احصا و در سفرها مطرح نمایند.

رفع تداخل، جهش تولید دیمزارها، جوجه ریزی ها موضوعاتی بود که مهندس چاله چاله بر آنها تاکید داشت.

مهندس چاله چاله در ادامه به تنظیم بازار گوشت و مرغ اشاره داشت و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ به صورت مصوب ۷۳هزار تومان می باشد لذا مدیران جهاد شهرستانها رصد و نظارت بر بازار قیمت مرغ را به طور جدی پیگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *