سبز گل؛ ترکیبات تخصصی، رضایت مصرف کننده

پایگاه خبری DA1news: گروه کشاورزی سبزگل با بیش از دو دهه سابقه در زمینه تهیه، تولید و توزیع نهاده های کشاورزی با تمرکز روی برترین و مرغوب ترین ترکیبات شیمیایی در کلاس های محرک رشد، ضد استرس، اصلاح کننده آب و خاک، ترکیبات چند منظوره (کود-سم)، مقاوم کننده ها در برابر امراض، تنش های محیطی و عوامل بیولوژیکی، کنترل آفات و بیماری های گیاهی، ترکیبات کمکی، بهساز خاک، کودهای تغذیه ای مایع و جامد، کلات های ریزمغذی، درحال حاضر بعنوان یک شرکت پیشرو در ارائه کالا و خدمات در بخش کشاورزی فعالیت می کند. تلاش می کنیم با ارائه محصولاتی درجه یک با بهترین کیفیت و فرمولاسیون های متنوع از ترکیبات تخصصی در زمینه تغذیه و بهبود سلامتی گیاه، در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی در تولید محصولات کشاورزی افزایش درآمد و رضایت مصرف کننده از کالا، کاهش استفاده از سموم و نیل به پیشرفت و توسعه پایدار در بخش صنعت کشاورزی این مرز و بوم، گامی موثر برداریم.
به گزارش خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی، ترکیبات و تولیدات این شرکت بر اساس مطالعات و تحقیقات گسترده، بهره گیری و استفاده از نخبگان و کارشناسان مجرب علوم گیاهی و شیمیایی، مطابق با استانداردهای روز دنیا و تکنولوژی های پیشرفته در زمینه فرمولاسیون و تولید، توانسته طیف وسیعی از نیازهای محصولات کشاورزی را برآورده نماید.
بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده های کشاورزی شیراز بهانه ای شد که با محمد رضا کریمی مدیربازرگانی و حسین امیدی مسئول فنی و تحقیقات شرکت سبزگل استان مازندران گفت و شنوی داشته باشیم که می خوانیم:

حسین امیدی مسئول فنی و تحقیقات شرکت سبزگل با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال 87 تاکنون در گفتگو با خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی گفت: سبزگل فعالیت خود در زمینه نهاده های کشاورزی را با تمرکز روی کود و کلاس اصلاح کننده های خود کلاس های ضد استرس ،محصولات ضد شوری و افزایش دهنده های کمی و کیفیت محصولات شروع کرده است.

*افزایش تولید 200محصول در سبز گل
مسئول فنی و تحقیقات شرکت سبزگل  با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود در سال نخست را با حدود 7تا 8محصول آغاز کرد بود،ادامه می دهد: موفق شدیم طی 16سال اخیر تعداد محصولات خود را به حدود200محصول افزایش دهیم.
امیدی تصریح می کند: روی اصلاح کننده های خاک در شرکت سبز گل کار شده است که دارای کلاس بندی های خاص است.

*افزایش دانش کشاورزان و باغداران نسبت به دورهای گذشته در نمایشگاه فعلی
مسئول فنی و تحقیقات شرکت سبزگل بیستمین نمایشگاه تخصصی جهاد کشاورزی در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس را متفاوت دید و گفت: مراجعه کنندگان که اکثرا کشاورز و باغدار هستند نوع سوالات آنها با توجه به نوع محصول یا تقویت خاک و محصول با کیفیت برای دریافت سم ها یا کودها نسبت به دوره های گذشته نمایشگاه تخصصی تر شده است که نشان از دانش آنها است وعموما
می دانند دنبال چه محصولی یا سم و کودی در نمایشگاه باشند و اما در نمایشگاه های دوره های گذشته بیشتر کل گویی می کردند و دقیقا نمی دانستند دنبال چه محصولی باشند.

*ارایه چند محصول تخصصی تر سبزگل در نمایشگاه
مسئول فنی و تحقیقات شرکت سبزگل می گوید: امسال با ارایه چند محصول تخصصی تر که معمولا چند محصول اصلاح کننده را به همراه دارد دراین دوره از نمایشگاه شرکت کرده ایم.
امیدی با اشاره به ارایه محصول جدید سبز گل در بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شیراز مطرح می کند: این محصول برای خاک های که عمدتا در منطقه شور و مشکل جذب مواد غذایی دارند و کشاورز کارهای تغذیه ای خاک را انجام داد اما نتیجه دلخواه خود را کسب نکرده است با محصولی جدید با هزینه کم و افزایش محصول با کیفیت تر برای کشاورز و باغدار ارایه می دهد.
محمد رضا کریمی مدیربازرگانی شرکت سبزگل اشاره ای به صادرات محصولات کرد و نیز گفت: تا حدودی محصولات تولیدی سبزگل به کشورهای همسایه ازجمله افغانستان وعراق صادر می شود.
کریمی اضافه کرد: محصولات سم و کود سبزگل در سراسر کشور و حتی شهرستان های کوچک توزیع می شود.
مدیر بازرگانی شرکت سبزگل استقبال از نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: تقریبا اکثر کشاورزان و باغداران از محصولات ما را می شناسند یا استفاده کرده اند.