نقیب خبر داد: برگزاری پنل های آموزشی و ترویجی در نمایشگاه کشاورزی شیراز 1402

پایگاه خبری DA1news: سید عبدالوهاب نقیب در گفت وگو تلفنی با خبرنگار ما از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ماشین آلات،نهاده ها،تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی ، رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ماشین آلات،نهاده ها،تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری از 5 لغایت 8 اردیبهشت ماه 1402 خبر داد و گفت: این نمایشگاه از جامع ترین نمایشگاه های کشاورزی در کشور بشمار می رود و حضور حداکثری شرکت های تولید کننده و فعالان بخش کشاورزی، باغی، زراعی و همچنین تولیدکنندگان و فعالان نهاده های کشاورزی در این نمایشگاه موکد اهمیت این نمایشگاه بشمار می رود.

وی افزود: برپایه اهمیت این نمایشگاه، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس طبق سال های گذشته برنامه هایی در دست اجرا دارد که در روزهای مختلف این نمایشگاه برگزار و اجرا می شود.

نقیب در ادامه گفت: از برنامه های اجرایی در این نمایشگاه می توان به برپایی میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و همچنین برگزاری پنل ها و کنفرانس های آموزشی و مدیریت ترویج نام برد که با حضور کارشناسان بخش های باغبانی، زراعت، خاکشناسی و دیگر کارشناسان حوزه کشاورزی برپا می شود، نام برد.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: جهاد کشاورزی استان همچنین برای حضور و بازدید آن دسته از کشاورزان و فعالان که در شهرهای دور واقع شدند، تمهیداتی انجام داده است که این عزیزان بتوانند از دستاوردها و نوآوری های بخش های مختلف نمایشگاه بازدید داشته باشند.

نقیب در ادامه افزود: بازدید دکتر دهقانپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از نوزدهمین نمایشگاه و همچنین حضور مدیران ستادی در میز خدمت سازمان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات فعالان کشاورزی از دیگر برنامه های این نمایشگاه بشمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *