برنامه های ترویجی به سمت آموزش مهارتی و تربیت تکنسین ماهر حرکت کند

پایگاه خبریDA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه های آموزشی ترویجی باستی از آموزش تئوری به سمت آموزش مهارتی و تربیت تکنسین ماهر حرکت کند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین محمد حسین عطایی در نشست صمیمانه ای با مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، روسای ادارات و کارشناسان این مدیریت و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه افزود: آموزش های ترویجی با نظارت مدیریت هماهنگی ترویج انجام شود و واحدها و معاونت های تخصصی زیر نظر این مدیریت دوره های مورد نظر را اجرا کنند.

وی اظهار داشت: بخش ترویج کمتر دچار روزمرگی می شود و این بخاطر انگیزه بالای کارشناسان این مدیریت و ارتباط و تعامل خوب با بهره برداران است.

وی با بیان اینکه ترویج کشاورزی بعنوان قلب تپنده سازمان است اظهار داشت: بایستی کارشناسان پهنه در مراکز جهاد کشاورزی تقویت شوند چرا که نقطه اتصال سازمان با بهره برداران مراکز جهاد کشاورزی هستند.

عطایی یادآور شد: اگر ارتباط مناسب با مراکز جهاد کشاورزی انجام شود می‌تواند به رسالت وزارت جهاد کشاورزی کمک کند.

وی تاکید کرد: جهاد کشاورزی باید ترویجی باشد نه تصدی گری و بایستی این فرهنگ را مد نظر قرار داده و به این سمت حرکت کنیم .

مستخدمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ این مدیریت بر لزوم اهمیت تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی، اعتبارات استانی و اجرای تعهدات صد درصدی در جشنواره شهید رجایی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *