رسانه‌ها از وقایع بخش کشاورزی قزوین تحلیل فنی انعکاس دهند

پایگاه خبری Da1news: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی این استان روزانه با اقدامات و وقایع متعددی روبرو است که تحلیل درست و فنی از این رویدادها باید از سوی رسانه‌ها منعکس شود.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمدحسین عطایی روز یکشنبه در چهارمین نشست کمیته مشترک جهاد کشاورزی و صداوسیما افزود: هنر خوب رسانه تحلیل درست وقایع است که بر شفافیت استوار باشد و خوشبختانه این ظرفیت در صداوسیمای مرکز قزوین وجود دارد.

وی اضافه کرد: در خیلی از موضوعات ما نیازمند طرح مباحث فنی و کارشناسی هستیم که جدای از کارهای روزمره رسانه‌ای است و باید به آن توجه ویژه‌ای لحاظ کرد.

عطایی بیان داشت: ما در برخی از موضوعات و درخواست‌های مردمی می‌توان سریعا وارد عمل شد و تصمیم گیری کنیم، اما در برخی از موضوعات مثل آب که چند وجهی است و پیچیدگی‌های خاصی دارد، باید رسانه‌ها از ظرفیت کارشناسان فنی بیش از پیش استفاده کرده و به تنویر افکار عمومی بپردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به شعار سال مهار تورم و رشد تولید انتظار داریم رسانه‌ها مخصوصا صداوسیمای در تحقق و رسیدن به اهداف مورد نظر همچون گذشته همراه بخش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *