هدف، مشتری مداری و بالا بردن کیفیت محصولاتمان است

پایگاه خبری DA1news: شرکت گهرزای یزد در سال 1370 تاسیس گردید این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده نیترات پتاسیم در ایران است. هدف اصلی گهرزا تولید نیترات پتاسیم خالص با کیفیت بالا در کشور می باشد. به همین منظور با مهندس محسن میراحمدی کارشناس فروش شرکت گهرزای یزد گفت و گوی کوتاهی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

محسن میراحمدی کارشناس فروش گهرزای یزد در ابتدا به معرفی شرکت گهرزای یزد پرداخت و گفت: گهرزای یزد تولید خود را از سال 1375 آغاز شده است و در حال حاضر روزانه حدود 20 تن نیترات پتاسیم و 25 تن نیترات کلسیم تولید می کند.

کارشناس فروش شرکت گهرزای یزد افزود: ادعایی که شرکت در معرفی خود به عنوان بزرگترین تولید کننده نیترات پتاسیم داریم بر این اصل استوار است که شرکت گهرزای یزد، تنها تولیدکننده نیترات پتاسیم با درصد خلوص بالا بوده و بر همین اصل بزرگترین تولیدکننده این نوع کود می باشیم.

وی ادامه داد: شرکت گهرزای یزد با تولید کود نیترات کلسیم که به صورت خشک می باشد، اولین تولیدکننده این نوع از کود در سطح کشور به شمار می آید. با توجه به این موضوع که نیترات کلسیم دارای آب هیدراته می باشد اما با توجه به تولیدات ما این کود به صورت خشک به دست کشاورز می رسد.

وی اظهار داشت: شرکت گهرزای یزد  مدعی است که تولید کننده نیترات پتاسیم با گرید بالا بوده و با توجه به این تولید میتوانیم بگویم که هم گرید نظام مصرف هستیم و هم گرید صنعتی و کشاورزی هستیم.

وی در ادامه افزود: با افزایش دانش فنی شرکت درتولید نیترات پتاسیم و کسب تجربه در حال حاضر ما قادر به تولید نیترات پتاسیم برای مصارف کشاورزی و صنعتی هستیم.

محسن میراحمدی گفت: ما توانسته ایم با تولید محصولات با کیفت رضایت مشتریانمان را جلب کنیم یکی دیگر از شاخه های کاری گهرزا تولید کودهای شیمیایی است با توجه به اینکه برای تولید کود از نیترات پتاسیم تولیدی در خود گهرزا استفاده میشود.

وی ادامه داد: کود تولیدی نیز دارای کیفیت و یکنواختی بالاست. شرکت گهرزای یزد انواع مختلف کودهای شیمیایی را تولید می کند.

کارشناس فروش شرکت گهرزای یزد در باره حضور شرکت در نمایشگاه های مختلف داخلی گفت: این شرکت به صورت مستمر و پیگیر در تمامی نمایشگاه های کشاورزی کشور حضور پر رنگ داشته و در این نمایشگاه ها توانسته ایم بازخورد مطلوبی با در نظر گرفتن حضور فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی و همچنین صنعتی داشته باشیم .

وی در ادامه گفت: نمایشگاه ها مکان خوبی برای ارائه محصولات شرکت، آشنایی با محصولات شرکت های همسو و فعالان بخش کشاورزی است و این موضوع باعث هرچه بهتر و با کیفیت تر بودن فعالیت و تلاش در تولید محصولات شرکت گهرزای یزد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *