نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران برگزار می شود

به گزارش DA1news: نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران AGRICULTECH ۲۰۲۳ با شعار «کشاورزی دانش‌بنیان، سلامت و امنیت غذایی» از ۱۳ الی ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال با حضور بیش از ۹۰ شرکت برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران از 13 الی 16 دی‌ماه 1401 به مدت 4 روز در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال با حضور بیش از 90 شرکت برگزار می‌شود.

کاربرد صحیح آفت‌کش‌ها و کود‌های کشاورزی و استفاده از بذر‌های مناسب نقش تعیین کننده‌ای در افزایش تولیدات کشاورزی دارد. به عبارت دیگر سالانه میلیون‌ها تن از محصولات کشاورزی در نتیجه هجوم آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز و نیز استفاده بی‌رویه از نهاده‌های کشاورزی از بین می‌رود. همچنین کاربرد نادرست سموم و کود‌های کشاورزی می‌تواند اثرات نامطلوبی در سلامت جامعه داشته باشد. بنابراین، بهبود سلامت جامعه در گرو امنیت غذایی مردم است و میسر شدن آن در گرو دگرگون‌سازی شیوه‌های سنتی و کم بازده کشاورزی و تبدیل‌شان به روش‌های مدرن و کاربرد نهاده‌های سالم در کشاورزی ایران است؛ لذا با توجه به اهمیت جهانی این موضوعات نهمین دوره این نمایشگاه با شعار «کشاورزی دانش‌بنیان، سلامت و امنیت غذایی» با مشارکت کلیه اصناف، تشکل ها، فعالان و متخصصان صنعت کشاورزی در راستای اهدافی، چون عرضه‌ی کالا‌های مورد استفاده در کشاورزی، تبادل اطلاعات، آموزش انتخاب  و کاربرد صحیح نهاده‌ها و احتراز از عوارض استفاده نادرست کود و سم و بذر برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه از ساعت 14 الی 20 از ۱۳ الی ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *