قاسمی: گرایش به سمت نظام آموزش جدید الزامی است

پایگاه خبری DA1news: جلسه بررسی زمینه های تعامل و گسترش همکاریهای مشترک فیمابین موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و دفتر فنی حرفه ای و کاردانش با هدف بررسی موضوعات مربوط به حوزه آموزشهای رسمی از جمله هنرستانهای وابسته جهاد کشاورزی، برونسپار و سنجش مهارت در سالن پیام موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی در این جلسه با اشاره به امنیت غذایی که یکی از مباحث مهم و موضوع اولویت اول کشور است، تاکید کرد: گرایش به سمت نظام اموزش جدید و نوع آموزش هایی که جوابگوی توسعه و بهره وری بیشتر فعالیت های بخش کشاورزی باشد الزامی است.

در ادامه جلسه بیات، مدیر کل دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: درآمدزائی هنرستانهای کشاورزی توسط هنرجویان، نیاز هنرستانها به فناوریهای جدید برای آموزش متناسب با شرایط روز بخش کشاورزی، برگزاری فستیوال و اجرای پروژه های متناسب با فناوریهای جدید در هنرستانهای کشاورزی امری ضروری است.

در این جلسه تاکید شد: همکاریهای مشترکی بین موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در زمینه تدوین محتواهای آموزشی، تهیه و تولید کلیپهای انگیزشی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان به رشته های کشاورزی و پیگیری سایر مباحث مرتبط صورت پذیرد.

گفتنی است، این جلسه باحضور رئیس موسسه، معاون و مدیران موسسه ، مدیرکل و معاونین و رئیس اداره دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش تشکیل گردید.