رشد ۴۵ درصدی تعداد بیمه شدگان روستایی

به گزارش DA1news: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از رشد ۴۵ درصدی تعداد بیمه شدگان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از صدا و سیما، بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان، گفت: رشد ۴۵ درصدی تعداد بیمه شدگان جامعه هدف یکی از مهمترین دستاوردهای این صندوق در دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد افزایش ۳۸۹ هزار نفری تعداد بیمه شدگان این صندوق بودیم و ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان بدون کارمزد در سال ۱۴۰۱ به مستمری بگیران این صندوق از دی ماه پرداخت خواهد شد.

برقراری از راه اندازی بیمه تکمیلی این صندوق در استان‌های همدان، اصفهان و آذربایجان شرقی برای اولین بار خبر داد و اضافه کرد: جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید در سال ۱۴۰۱ هدف گذاری شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان رویکرد مجموعه صندوق را تحول گرایی و برنامه محوری توأم با نگاه انقلابی خواند و تصریح کرد: به منظور تحقق عدالت اجتماعی در جامعه هدف، برنامه عملیاتی و راهبردی ۵ ساله با افق ۱۴۰۵ با هدف تبدیل صندوق به برترین صندوق بیمه اجتماعی در کشور تدوین و اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *