دومین کمیته مصرف بهینه آب کشاورزی در استان قزوین برگزار شد

پایگاه خبری Da1news: دومین کمیته مصرف بهینه آب کشاورزی استان قزوین با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در این نشست تخصصی و فنی علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی، مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای، مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری طالقان و تعاونی آببران حضور داشتند.

در این نشست پیرامون تعیین تکلیف کشت‌های بهاره و سهمیه سه ماهه تابستان، همچنین برنامه توزیع و تحویل آب در روزهای باقیمانده از کشت پاییزه موضوعاتی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

نماینده شرکت شرکت آب منطقه ای استان قزوین در این نشست اعلام کرد وزارت نیرو هیچ گونه سهمیه ای جهت کشت‌های تابستانه در اراضی تحت شرب شبکه تخصیص نداده است.

در پایان این نشست مصوب شد تا مراتب اطلاع رسانی به کشاورزان و بهره برداران اراضی تحت شرب شبکه مبنی بر عدم تخصیص آب به کشت‌های تابستانه و عدم برنامه ریزی بر مبنای آب کانال صورت پذیرد و در صورت کشت و بروز خسارت مسئولیت آن شخصا متوجه کشاورزان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *