دکتر برزعلی اعلام کرد: آمادگی سازمان در جهت همکاری و تعامل با موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی

پایگاه خبری Da1news: دکتر دهقانی سانیچ رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به اتفاق دکتر صابری ریاست محترم مرکز تحقیقات دکتر برزعلی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش  اخبار کشاورزی Da1news به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مباحث مورد گفتگو حول محور چهار بخش این موسسه ملی یعنی ۱- آبیاری و زهکشی، ۲- صنایع تبدیلی و مدیریت ضایعات کشاورزی ۳-ماشین های کشاورزی و ۴-تحقیقات گلخانه بود.

دکتر صابری ارتقا بهره وری و اجرای تحقیقات دانش پایه و تقاضا محور را وظیفه مرکز تحقیقات کشاورزی برشمردند و از تعامل سازنده و هم افزایی سازمان تشکر کردند.

دکتر دهقانی ضمن معرفی و ارائه توانمندی های موسسه در زمینه های فوق از حمایت های سازمان در پیشبرد اهداف موسسه تشکر و قدردانی نمودند و در پایان دکتر برزعلی ضمن بیان چالش های استان در زمینه های فنی و مهندسی آمادگی سازمان را در جهت همکاری و تعامل با موسسه را اعلام فرمودند.

در این نشست دکتر یارقلی ریاست بخش تحقیقات آبیاری و زهکشی موسسه و دکتر محمدزاده رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *