آنتالیا، بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در اوراسیا را برگزار می کند

نمایشگاه کشاورزی آنتالیا (Growtech Eurasia) از ۰۱ الی ۰۴ آذر ۱۴۰۲ در شهر آنتالیا کشور ترکیه برگزار می گردد. نمایشگاه کشاورزی آنتالیا (Growtech Eurasia) بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در اوراسیا و ترکیه بوده و نیز نمایشگاهی برجسته در اروپای شرقی، خاورمیانه و منطقه قفقاز محسوب می شود که هر سال بر شهرت جهانی آن افزوده می شود. این رویداد با حضور شرکت های برجسته از بخش هایی چون گلخانه و فناوری های مرتبط، فناوری ها و تجهیزات کشاورزی، سیستم های آبیاری، رشد بذر، کشت بذر، تغذیه گیاهان و پروتئین، کنترل بیولوژیک، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی برگزار می گردد. امسال بیش از ٧٠٠ شرکت مهم و برند از ٣٠ کشور در نمایشگاه کشاورزی ترکیه غرفه خواهند داشت. هدف این نمایشگاه افزایش تعداد بازدیدکنندگان به حدود ٨٠٠٠٠ متخصص از ٨٠ کشور است.

نمایشگاه کشاورزی آنتالیا Growtech مهم ترین نمایشگاه جهان در صنعت گلخانه، هر ساله شهرت خود را به عنوان یک مرکز ملاقات بین المللی برای صنعت کشاورزی جهان افزایش می دهد. Growtech در آنتالیا که مرکز تولید و صادرات کشاورزی ترکیه است، با مشارکت شرکت های پیشرو از گلخانه ها و فناوری ها، فناوری ها و تجهیزات کشاورزی، سیستم های آبیاری، رشد بذر، کشت نهال، تغذیه و حفاظت از گیاهان، کنترل بیولوژیکی برگزار می شود.

Growtech بزرگترین نمایشگاه جهان در صنعت گلخانه ای، متخصصان بخش کشاورزی جهانی را در آنتالیا که بزرگترین شهر واقع در سواحــل مدیترانه ترکیــه می باشد، در مرکز نمایشگاهی آنفاس( نمایشگاه تجاری بین المللی) را گرد هم می آورد. Growtech قویترین و بزرگترین نمایشگاه بخش کشاورزی ترکیه که دومین صنعت گلخانه ای بزرگ در اروپا و چهارمین صنعت گلخانه ای بزرگ را در جهان دارد، فرصت های تجاری جدیدی را در اختیار غرفه داران و بازدیدکنندگان علاقه مند به این صنعت نمایشگاهی با تقویت شبکه های تجاری شان در سراسر جهان ارائه می دهد. این نمایشگاه با مشارکت شرکت های پیشرو از گلخانه ها، فناوری ها، تجهیزات کشاورزی، تغذیه و حفاظت از گیاهان انجام می شود. همچنین می توانید با شرکت در رویدادهایی که در طول نمایشگاه برگزار می گردد، از تمامی تحولات این صنعت آگاه شوید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه:

تجهیزات کشاورزی_ ماشین آلات کشاورزی_ ارائه تنوعی از کودها و گل ها_ گلخانه ها_ ماشین های چمن زنی و تراکتورها_ عرضه گیاه ها و بذرهای متنوع و فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه

برای کمک به رشد تجاری و تشویق همکاری های تجاری، این نمایشگاه “برنامه خریدار میزبان” را که توسط اتحادیه صادرکنندگان از نواحی مدیترانه غربی سازماندهی شده که توسط وزارت اقتصاد ترکیه هماهنگ شده است، برگزار می گردد. همچنین برنامه ای که جلسات رو در رو بین خریداران و تصمیم گیرندگان خارج از کشور و تامین کنندگان این صنعت نمایشگاهی را برگزار می کند به ارائه راه حل هایی در صنعت کشاورزی و آخرین تحولات در این صنعت می پردازد. علاوه بر شرکت در نمایشگاه ها، تجربه ی تور ترکیه آنتالیا نیز در ایام تعطیلات و استراحت می تواند اوقات خوبی را برای شما رقم بزند.

موضوعات ارائه شده در نمایشگاه:

فناوری های مرتبط با گلخانه ها_ تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی_ سیتم های آبیاری_ رشد بذرها_ کشت نهال ها_ تغذیه و حفاظت از گیاهان و اهداف تجار و سرمایه داران حاضر در نمایشگاه

با حضور در این نمایشگاه می توانید با محصولات جدید و تمام نوآوری های ملی و بین المللی مرتبط با این صنعت نمایشگاهی آشنا شوید. همچنین می توانید با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های موجود در این صنعت آگاه شوید.در ضمن روابط تجاری تان را گسترش دهید.

موضوعات نمایشگاه:

فناوری های مرتبط با گلخانه ها_ بذرها_ دام ها_ بهداشت دامپزشکی_ سیستم های آبیاری و  تغذیه و حفاظت از گیاهان

محل برگزاری : مرکز نمایشگاه Anfaş آنتالیا

سایت نمایشگاه : https://www.growtech.com.tr/en/home.html