آمادگی برون سپاری کلیه فعالیتهای قابل واگذاری به بخش خصوصی را داریم

پایگاه خبری DA1news: مهندس چاله چاله در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای واگذاری فعالیتهای غیر حاکمیتی بخش خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روبط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس چاله چاله در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای واگذاری فعالیتهای غیر حاکمیتی بخش خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات مهندس بهرامی در طول مدت ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ایجاد ارتباط دو سویه افزود: سازمان جهاد کشاورزی می تواند از ظرفیت نظام مهندسی به خوبی استفاده کند و به این منظور بایستی نظام مهندسی کلیه فعالیتهای قابل واگذاری را احصاء و در قالب تفاهم نامه های تخصصی همکاری به سازمان جهاد کشاورزی پیشنهاد کند.

وی انعقاد و اجرایی شدن تفاهم نامه های فی مابین دو سازمان در زمینه های واگذاری فعالیتهای امور اراضی، مکانیزاسیون و آموزش بهره برداران را در سال گذشته مفید و موثر ارزیابی کرد.

مهندس چاله چاله تقویت ارتباط دو سازمان را برای تصمیم سازی و اجرای فعالیتهای بخش کشاورزی ضروری عنوان کرد و گفت:همواره از سازمان نظام مهندسی به عنوان بازوی اجرایی دولت یاد شده است ولی در عمل نتیجه ای که در ارتباط سایر تشکلهای مشابه با بخش دولتی ذیربط خود حاصل شده در مجموعه نظام مهندسی و جهاد دیده نمی شود.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور افراد با انگیزه، همدل و دارای تجربه در شورای دوره ششم جایگاه سازمان و اعضای آن ارتقاء پیدا کند و همه اعضای سازمان از انجام خدمات فنی و مهندسی بهره مند شوند.