«مارول» مشخصه شرکت گیتی بذر آپادانا

نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران میزبان بیش از 100 شرکت و تولید کننده فعال کود و سم از 13 الی 16 دی ماه برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت های فعال وارد کننده و تولید کننده حضور داشتند که در نشست های تخصصی مختلف  با شرکت های همسو از دستاوردهای و نوآوری های دیگر شرکت ها بهره مند شدند.

 غرفه شرکت گیتی بذر آپادانا از غرفه های فعال این نمایشگاه به شمار میرفت که از شهر شیراز در این نمایشگاه شرکت  داشت

با آقای مجید ایزدی کارشناس فروش شرکت گیتی بذر آپادانا گفت و شنودی کوتاه انجام داده ایم که میخوانید:

ایزدی در باره شروع و نوع فعالیت شرکت گفت: شرکت گیتی بذر آپادانا از سال 1394 با مدیریت مهندس طاهری آغاز بکار کرده و در بخش واردات بذر در گروه صیفی جات فعال می باشد.

وی ادامه داد: فعالیت شرکت با واردات بذر گوجه مارول شروع شد و در حال حاضر سبد کالای کاملی در زمینه صیفی جان آماده ارائه به بهره برداران و کشاورزی می باشد.

کارشناس فروش شرکت گیتی بذر آپادانا اظهار داشت: در حال حاضر هم چندین رقم گوجه تجاری و 5 رقم طرح کد داریم که در سطح کشور در حال آزمایش قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت گیتی بذر آپادانا در  این نمایشگاه با محصولاتی چون بذرهای بادمجان، کدو، هندوانه، انواع ملون، پیاز  و چند رقم خیار و محصولات گلخانه ای تجاری شرکت کرده ایم.

مجید ایزدی در پاسخ سوال خبرنگار ما از درباره چگونگی  برپایی نمایشگاه این دوره گفت: استقابل از این دوره از نمایشگاه مقبول بوده و میتوان گفت که عالی است . در دوره از نمایشگاه درصد بالایی از بازدیدکنندگان فعالان متخصص و بهره برداران بخش کشاورزی را شامل بود و در مجموع بابد گفت که نمایشگاه راضی کننده بود.

وی اظهار داشت: حضور کشاورزان پیشرو در این نمایشگاه در کنار کشاورزانی که دارای زمینی با هکتار های کوچک بودند نیز قابل توجه بود.

کارشناس فروش شرکت گیتی بذر آپادانا در پاسخ سوال اینکه حمایت های انجام شده توسط سازمان های دولتی به بخش خصوصی چگونه بوده است گفت: به نظر من بزرگترین کمک سازمان های ذی ربط در حوزه کشاورزی این است که مدیریت علمی و عملی داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان های دولتی باید از مدیریت دستوری و کاغذی بیرون آمده و به صورت عملی در بخش کشاورزی ورود پیدا کنند. به طور مثال در سال گذشته چندین تن گوجه تولید شد، و تولید این حجم از گوجه برای کشور لازم نبوده، سازمان های ذی ربط باید با نظرات کارشناسی به این قضیه ورود پیدا کنند که در هر استان چه محصولی و در چه حجمی کشت و تولید شود تا با دور ریز محصولات کشاورزی مواجه نشویم.

وی در پایان گفت: باید سازمان های دولتی و ذی ربط در این موارد مدیریت و برنامه ریزی کنند تا کشاورز و فعالان کشاورزی متضرر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *