ذوالفقاری خبر داد: استفاده از مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنایع کشاورزی

پایگاه خبری DA1news: رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در اجرای طرح‌های صنایع کشاورزی استفاده از راهکارها و مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری از جمله بورس و فرابورس به ویژه در کلان پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، کریم ذوالفقاری در گردهمایی سراسری مدیران صنایع تبدیلی و غذایی سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور اعلام کرد: از سرمایه‌گذارای های نوین در بخش صنایع تبدیلی و غذایی حمایت  می شود.

ذوالفقاری افزود: به منظور تسریع و تسهیل در اجرای طرح‌های صنایع کشاورزی استفاده از راهکارها و مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری از جمله بورس و فرابورس به ویژه در کلان پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود با توجه به حجم پروژه‌ها و مبالغ مورد نیاز ریالی و ارزی جهت تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد، باید از کلیه ظرفیت‌های سرمایه‌ای کشور برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های ارزشمند بخش کشاورزی استفاده کرد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی خاطرنشان کرد در تلاش هستیم با همکاری معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی و همچنین بانک کشاورزی، برای شش ماهه دوم سال اعتبار مناسبی برای توسعه این صنعت لحاظ کنیم.