کشتی حامل ۵۰۰هزار تن نهاده دام در بندر امام(ره) پهلو گرفت

به گزارش DA1news: مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل ۵۰۰هزار تن نهاده دام طی یک ماه اخیر در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، حمید بدوی گفت: هفته گذشته 4 فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله بندر امام پهلو گرفت و عملیات تخلیه این کشتی‌ها در حال انجام است.

وی افزود: این کشتی‌ها شامل یک محموله 60هزارتنی ذرت دانه‌ای و سه محموله کنجاله سویا به‌وزن 160 هزار تن هستند که محموله‌های آن‌ها پس از تخلیه به مناطق مورد نظر حمل خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش داده و خریداری شده است و پس از ورود به اسکله فله‌بار بندر امام خمینی(ره) عملیات تخلیه آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بدوی عنوان کرد: با پهلوگیری این 4 فروند کشتی، مجموع کشتی‌های پهلوگرفته نهاده‌های دامی در یک ماه اخیر در اسکله فله‌بار امام خمینی(ره) به 9 فروند و مجموع تناژ آنان به 500 هزار تن رسید.

وی ادامه داد: در این هفته نیز عملیات پهلودهی چند فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی که در زمان حاضر در لنگرگاه بندرامام خمینی(ره) هستند، آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *