دکتر برزعلی: امیدوارم شاهد فعالیت و راه اندازی شهرک های تولید بذر باشیم

پایگاه خبری DA1news: دهمین نمایشگاه بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی همزمان با ششمین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین آلات و صنایع وابسته، همچنین بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، شیلات و آبزیان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی اخبار روزنه کشاورزی، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  با حضور دکتر برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی استان و همچنین شرکت ها وفعالین بخش های مختلف کشاورزی آغاز به کار کرد.

دکتر برزعلی طی سخنانی در مراسم آغاز به کار نمایشگاه، به اهمیت برپایی نمایشگاه های تخصصی کشاورزی در بخش های مختلف آن پرداخت و گفت: حضور حداکثری شرکتها و تولیدکنندگان بخش خصوصی در این نمایشگاه مبین اهمیت کشاورزی استان گلستان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان هدف و سیاست اصلی سازمان را حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان و پیشرفت علمی بیشتر و بهتر کشاورزی برشمرد و افزود: امروز استان گلستان با نگاه به دانش محور بودن فعالیت های خود شاهد اصلاح و تولید بذور غلات است که این موضوع، جایگاه ویژه ای در امنیت غذایی کشور دارد و ما امیدواریم که در آینده شاهد فعالیت و راه اندازی شهرک های تولید بذر باشیم.

وی در قسمتی از سخنان خود در خصوص حمایت از واحد های کوچک و تولیدکنندگان خرد گفت: ما از واحدهای تولیدی کوچک حمایت میکنیم و این حمایت ها باید خروجی خوبی داشته باشند. یک یاز این دستاوردهای واحدها و تولیدکنندگان خرد، پایداری در تولید است.

دکتر برزعلی افزود: یکی دیگر از حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان، راه اندازی مجدد واحد های راکد تولیدکننده در سطح استان است.

این گزارش حاکیست، در پایان این مراسم دکتر برزعلی و هیات همراه از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و از نزدیک با مدیران و غرفه داران حاضر در نمایشگاه گفت و گو کردند.