جهانگیری: توسعه مکانیزاسیون بخشی از طرح جهش تولید در دیمزارهاست

پایگاه خبری رئیس اداره توسعه فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از جذب تسهیلات مکانیزاسیون جهش تولید در استان همدان خبر داد و گفت: در این بخش، ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی سال ۱۴۰۲ جذب انجام شده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مهدی جهانگیری اظهار کرد: بخشی از طرح جهش تولید در دیمزارها توسعه مکانیزاسیون است، به نحوی که در این راستا تسهیلاتی با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در سطح کشور از نظر درصد جذب تسهیلات مکانیزاسیون جهش تولید جزو استان‌های پیشرو است افزود: ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی سال ۱۴۰۲ جذب انجام شده است.

رئیس اداره توسعه فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۱۶۹ دستگاه معادل ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جذب انجام شده است خاطرنشان کرد: میزان اعتبار لحاظ شده ۱۶ میلیارد تومان بود که بیش از آن جذب شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات خط ۱۱ مکانیزاسیون استان همدان نیز به طور صددرصدی جذب شده است ادامه داد: در این بخش نیز رتبه برتر کشوری از آن استان شده به طوری که اعتبار تسهیلات کامل جذب شده است.