توسعه مکانیزاسیون در استان گلستان اولویت های مرکز مکانیزاسیون

پایگاه خبری DA1news: دکتر ذوالفقاری رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهادکشاورزی از پروژه و صنایع کشاورزی استان گلستان بازدید کرد.

 به گزارش اخبار روزانه کشاورزی DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان،دکتر ذوالفقاری رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهادکشاورزی گفت: توسعه مکانیزاسیون واحدهای دامی جزو اولویت های مرکز مکانیزاسیون است.

جلسه بررسی مسایل و نیازهای زنجیره شیر بشارت برگزار شد

جلسه بررسی مسایل و مشکلات و نیازهای زنجیره شیر بشارت ، این واحد از تولید و تامین علوفه ، دامداری صنعتی ،زنجیره ارزش شیر و… با حضور دکتر ذوالفقاری در محل دفتر ریاست سازمان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و معاونین و دکتر ذوالفقاری رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی وزارت جهادکشاورزی ، مدیریت بانک و سرمایه گذاری استان انجام شد ، مقرر شد با توجه به زنجیره بودن واحد مذکور و نیز تامین نیاز واحد فرآوری شیر ، در داخل استان ،واحد مکانیزاسیون شرکت تاسیس و تجهیز گردد.

بازدید از کارگاه تولید ادوات صحرا و کشت مزرعه ای ردیفکار بی خاکورز

برزنونی رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اعلام کرد: در این بازدید با حضور دکتر ذوالفقاری رییس مرکز مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی و دکتر دهقانی رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و معاونین مدیران و کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

وی گفت: این کارنده که از یک کارنده اهدایی فائو و در شرایط بی خاکورزی به کشور اهدا شد الگو شده امروز ساخته شد و به عرصه مزرعه رسید.
برزنونی عنوان کرد: توسعه کشت دانه های روغنی پایداری تولید غلات را بدنبال خواهد داشت.
همچنین دکتر ذوالفقاری رییس مرکز مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی و هیات همراه از کارخانه سویا بین ،مجموعه فرآوری دانه های روغنی بازدید به عمل آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *