روشنگری تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

پایگاه خبری DA1news: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر شایعه تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران را تکذیب کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از مازندپاج، هر از چندگاهی افرادی مغرض یا بیکار که انشااله دارای سوءنیت نیستند و از روی ماجراجویی و کنجکاوی دست به ایجاد شایعه می‌زنند، شایعه تغییر ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران را به راه انداخته تا جهاد کشاورزی مازندران را که بزرگترین و مهمترین دستگاه اجرایی استان است و معیشت صدها هزار بهره بردار کشاورزی استان را مدیریت می کند به حاشیه بکشانند.

جهاد کشاورزی مازندران با بهره گیری از همه توان مدیریتی و کارشناسی خود با پشتوانه فعالیت های علمی محققان و همراهی کارشناسان خبره و فنی و اتحادیه ها و تشکل های این حوزه و بخش خصوصی، در راه خدمت به کشاورزان این خطه و افزایش تولید باکیفیت محصولات کشاورزی توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند.

افزایش تولید گندم و شکسته شدن خرید تضمینی این محصول در مازندران، افزایش تولید برنج و مرکبات، افزایش چندین برابری صادرات محصولات کشاورزی، افزایش میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری و توسعه صنعت طیور در استان، آرامش بخشی به بازار محصولات کشاورزی، مدیریت بحران خشکسالی و کم آبی در حوزه کشاورزی استان و گذر موفق از این بحران و پیگیری اجرای طرح های ملی حوزه کشاورزی در مازندران، اجرای طرح های حوزه آب و خاک و بستر تولید، حفظ کاربری اراضی کشاورزی و مقابله با پدیده شوم زمین خواری در استان و مبارزه با مافیای زمین از جمله اقدامات مهم و اثربخش جهاد کشاورزی مازندران بوده که گویا به مذاق برخی خوش نیامده و دست به ایجاد شایعه تغییرات در این سازمان می زنند.

آنچه مسلم و مبرهن است رضایتمندی تشکل های کشاورزی استان، همکاران سازمان و قاطبه کشاورزان مازندرانی از عملکرد مجموعه جهاد کشاورزی مازندران است که با کوشش و تلاش کارشناسان و تیم مدیریتی جهاد کشاورزی مازندران محقق شده است هرچند در برابر بزرگ‌منشی و شایستگی کشاورزان استان همچون قطره ای در برابر دریاست.

در کنار همه اقدامات بزرگی که در راستای توسعه کشاورزی مازندران انجام شده است قطعا انتقاداتی هم وجود دارد که با روی گشاده این انتقادها را به روی چشم گذاشته و سعی در رفع مشکلات و نارسایی های موجود با توجه به حیطه اختیارات و منابع و امکانات موجود داریم.

قطعا هرگونه ایجاد دست انداز در مسیر پرشتاب حرکت جهاد کشاورزی مازندران در عزم و اراده مدیران این سازمان در مسیر خدمت رسانی به کشاورزان سختکوش و پرتلاش مازندرانی خللی وارد نکرده و نمی تواند مانعی بر سر راه خدمت به این عزیزان باشد.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با رد هرگونه شایعه تغییر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از رسانه های محترم می خواهد هرگونه اخباری در این حوزه را صرفا از روابط عمومی سازمان جویا شده و از گمانه زنی های بی مورد که جز خیانت به کشاورزان و ایجاد اختلال در خدمت به این قشر محترم را در پی نخواهد داشت خودداری نمایند.

مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی مازندران هم قسم شده اند تا جز تلاش برای جلب رضایت مردم که قطعا رضای خداوند را به دنبال خواهد داشت اسیر حواشی نشده و بدون توجه به اینگونه مسایل به هداف اصلی سازمان که تامین امنیت غذایی جامعه است بپردازند و محکمتر و قوی تر از گذشته در این مسیر گام برمی دارند.