سازمان تات بازوی علمی و تحقیقاتی تمام معاونت‌های وزارت جهاد كشاورزی

پایگاه خبری DA1news: نخستین جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش‌بنیان دامپزشکی با حضور رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تات ،معاون وزیر جهاد کشاورزی در نخستین جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش‌بنیان دامپزشکی که با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور بر گزار شد، بر حمایت سازمان تات از تمام تصمیمات تخصصی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان تات گفت: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مصمم است بازوی علمی و تحقیقاتی تمام معاونت‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌هایی مانند دامپزشکی، امور عشایر و شیلات باشد.

وی ضمن دعوت از رییس سازمان دامپزشکی کشور جهت بازدید از تمام ظرفیت‌های سازمان تات گفت: در این نشست مشترک، چالش‌ها باید ارزیابی و راهبردهای لازم در تسریع رسیدن به اهداف مد نظر تولید مورد واکاوی قرار گیرد.

مجتبی نوروزی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز در نخستین جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش‌بنیان دامپزشکی بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های تحقیقاتی کشور برای ساماندهی وضعیت تولید به ویژه در خصوص برخی محصولات مانند تامین انواع گوشت سفید و قرمز از منابع نژادی داخل، عسل و کرم ابریشم تاکید کرد.