افزایش ۶۶ درصدی تولیدات شرکت کمباین سازی ایران/ کاهش تلفات و ریزش غلات هدف ماست

پایگاه خبری DA1news: حضور شرکت های تولیدکننده ادوات و ماشین آلات،قطعات و مکانیزاسیون کشاورزی مطرح کشور در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت کشاورزی استان فارس و حضور پر رنگ بازدیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی نشان دهنده جایگاه استان فارس در کشاورزی کشور است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه شرکت کمباین سازی ایران بود که خبرنگار ما با مدیر فروش و خدمات پس از فروش و صادرات شرکت گفت وگویی انجام داده که می خوانیم:

مسعود یوسفی مدیر فروش و خدمات پس از فروش و صادرات شرکت کمباین سازی ایران با بیان اینکه هر سال در نمایشگاه های حوزه تخصصی کشاورزی شرکت می کنند می گوید: در نمایشگاه های مطرح کشاورزی جدیدترین تولیدات شرکت کمباین سازی ایران برای کشاورزان و بهره برداران حوزه کشاورزی در بخش زراعت معرفی می شود.

*رونمایی ۳نوع تولید جدید کمباین سازی ایران

مدیر فروش و خدمات پس از فروش و صادرات شرکت کمباین ایران ادامه می دهد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در فارس سه نوع تولید جدید کمباین سازی ایران رونمایی شده است.
یوسفی با توضیح اینکه ماشین آلات کشاورزی با دارا بودن تنوع بالا در بخش های مختلف اظهار داشت: شرکت های حاضر در این دوره از نمایشگاه، نسبت به دوره های گذشته با تولیدات متنوع تری شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: مهمترین تولیدات شرکت کمباین سازی ایران با هدف کاهش تلفات ریزش گندم و سایر غلات در حین برداشت به روز رسانی شده است و محصولات جدید شرکت درصد ریزش کمتری  نسبت به قبل داشته و باعث می شود تا کمکی در راستای امنیت غذایی کشور و درآمد کشاورز کند.

*افزایش ۶۶ درصدی تولید شرکت کمباین سازی ایران نسبت به سال گذشته

مدیر فروش و خدمات پس از فروش و صادرات کمباین سازی ایران اضافه کرد: تولیدات این شرکت نسبت به سال گذشته با افزایش ۶۶ درصدی تولید روبرو بوده است.

یوسفی ادامه داد:امسال ۲ محصول جدید با تکنولوژی روز به عرصه تولیدات کمباین ایران اضافه شده است .
وی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۳ یک محصول جدید با تکنولوژی جدید به تولیدات کمباین ایران در حوزه چاپر ذرت علوفه ای اضافه می شود.

یوسفی افزود: تولیدات شرکت علاوه بر داخل کشور و کشور عراق نیز صادر می شود.
وی با بیان اینکه در حوزه برداشت محصولات کشاورزی به تمام نیازی های کشور فکر می کنیم ،عنوان کرد: تلاش می کنیم نیازهای اصلی را اولویت بندی می کنیم .

* تمرکز برای چاپر ذرت علوفه ای به عنوان یک چالش
مدیر فروش و خدمات پس از فروش کمباین ایران، چاپر ذرت علوفه ای را یک چالش دانست و گفت: در بخش چاپر ذرت علوفه ای ورود کرده ایم و تلاش داریم تا چالش های آن را بر طرف کنیم.

*استقبال خوب از تولیدات داخلی کشور
یوسفی ادامه داد:تقریبا ۹۵ درصد نیاز تولیدات داخلی کشور در ایران تولید می شود و استقبال کشور از تولیدات داخلی بسیار خوب است.

 

سرویس خبری/خديجه غضنفری