پیشگامان آذربایجان شرقی؛ گروه صنعتی کاظم زاده با 150نوع تولید لوازم یدکی تراکتور

پایگاه خبری DA1news: بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی در 12 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی شامل ادوات ، ماشین آلات و مکانیزاسیون با آخرین تجهیزات به روز کشاورزی شامل انواع سمپاش، تراکتور، پهپاد های کشاورزی ، تریلر، لجن کش ها و پهپاد های سانتریفوژ را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، تولید کنندگان از استان های مختلف با حضور پررنگ خود انواع سمپاش توربینی ، آموزش و تعمیرات پهپاد ها ، تولید بیل جلو تراکتور ، تولید دستگاه های بوجاری غلات ، تولید کمباین برنج ، تولید و مونتاژ و توزیع نهاده ها و ادوات کشاورزی و تولید و توزیع قطعات یدکی تراکتور ارائه کرده اند.

سید میر محمد کاظم زاده مدیر تولید و توزیع لوازم یدکی تراکتور گروه صنعتی کاظم زاده که از استان آذربایجان شرقی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده بود در گفتگویی با خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی در باره تولیدات گروه صنعتی کاظم زاده گفت : گروه صنعتی از سال 1385 با 4نوع تولید شروع به کار کرد اما در حال حاضر و با گذشت17سال از فعالیت خود  تولیدات را به بیش از 150محصول افزایش یافته داده است.

*تشخیص قطعات لوازم یدکی تراکتور شرکتی با قطعات بازاری

این مهندس مکانیک با بیان اینکه اولین بار است در نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان فارس شرکت می کند،ادامه می دهد: در این دوره از نمایشگاه تلاش می کنیم تا به بازدید کنندگان در خصوص تولید و توزیع لوازم یدکی تراکتور، تشخیص قطعات واقعی شرکتی با قطعات بازاری را معرفی کنیم تا بهره برداران  استان فارس و جنوب کشور هرچه بیشتر با تولیدات ما آشنا شوند.

*تلاش برای تولیدات بروز تر

کاظم زاده حضور شرکت کنندگان در این نمایشگاه را خوب ارزیابی می کند و ادامه می دهد :اولویت تولیدات در شرکت ما، نیاز استان های هدف است و در سال های آتی تلاش برای تولیدات جدیدتر و بروزتر و همپنین با کیفیت الاتر در این بخش را خواهند داشت.

*تنها تولید کننده مجموعه بازوهای وسط و ریگلاژ شرکتی

مدیر تولید و توزیع لوازم یدکی تراکتور گروه صنعتی کاظم زاده در خاتمه اظهار داشت: ما تنها تولید کننده مجموعه بازوهای وسط و ریگلاژ شرکتی هستیم که با تولیداتی از جمله دیسک ترمز 285شرکتی، جک کمکی عقب 399، صفحه کلاچ سرامیکی 285 و….. در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی استان فارس، جدیدترین تولیدات را در معرض دید علاقمندان قرار داده ایم.

 

گزارش: خدیجه غضنفری