در راستای تحول در آموزش و ترویج ؛ بازدید از مرکز جهاد کشاورزی آق قلا و نوده ملک

پایگاه خبری DA1news: مدیر کل دفتر پشتیبانی و ساماندهی مراکز موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از مراکز جهاد کشاورزی استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان،  کیوان کشاورز، مدیر کل دفتر پشتیبانی و ساماندهی مراکز موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از مرکز جهاد کشاورزی نوده ملک استان گلستان بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، کیوان کشاورز به همراه مدیران و مسئولان استانی ضمن حضور در جلسات با مسئولان ترویج کشاورزی استان گلستان از نزدیک با مسئولان ترویج استان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش مدیر کل دفتر پشتیبانی و ساماندهی مراکز موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همچنین از مرکز جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا نیز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، اشراقی معاون ساختار‌ مراکز نوسازی و تحول‌اداری و دبیر کمیته ساختار نیروی انسانی و مدیریت عملکرد مراکز ،صابری رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ، آیینه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ،مهقانی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ، سلطانعلیان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی ، معاون ترویج علیزاده، مدیران ستادی و روسای ستادی مدیریت ترویج، کیوان حضور داشتند.

گزارش تصویری قسمتی از بازدیدهای به عمل آمده را ببینید: