جعفری تاکید کرد: استفاده مطلوب امکانات در پیشبرد اهداف سازمان تات

پایگاه خبری DA1news: گردهمایی روسای مراکز تحقیقات منطقه 2 کشور؛ با حضور معاون پژوهش و فناوری و مدیرکل روابط عمومی سازمان تات نشست روسای منطقه 2 کشور برگزار شد

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گردهمایی روسای مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی منطقه 2 کشور با حضور حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تات و روسای منطقه 2 کشور در سالن شهید محمود خاج برگزار شد.

محمود دشتی زاده رییس مرکز بوشهر ضمن خوش آمد گویی گفت : این نشست به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و چالش هاي مراکز منطقه 2 در حوزه پژوهشی و تبادل نظر پیرامون ارزیابی مراکز در جشنواره شهید رجایی وچالش ها و مشکلات حوزه روابط عمومی برگزار شد.

حسین جعفری گفت: باید از تمام ظرفیت‏های مراکز جهت پیشبرد اهداف سازمان تات در قالب مبادله امکانات به ‏طور مطلوب استفاده کرد.

جعفری اظهارکرد: هدف ما این است که محققان و اعضای هیات علمی سازمان تات با انتقال دانش و نفوذ بیشتر دانش در عرصه‌های کشاورزی، بهره‌وری را افزایش داده و از سوی دیگر منجربه افزایش درآمد کشاورزان شوند.

تبیین دستاوردهای اثر بخش

همچنین در این گردهمایی دالوند، مدیرکل روابط عمومی سازمان تات بیان نمود: یکی از اهداف حوزه رسانه و روابط عمومی ها ،ارتقاء تعاملات با اصحاب رسانه در استانها می باشد به نوعی که می توانند در تبیین دستاوردها اثر بخش باشند.

در ادامه نشست، از گواهینامه ثبت علامت (برند) مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر رونمایی شد. همچنین، مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز با حضور جمع مذکور انجام شد.