دالوند: نقش آفرینی مجموعه روابط عمومی در راستای پیشبرد اهداف سازمان موثر است

پایگاه خبری DA1news: کارگاه آموزشی مختص مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی در مرکز امام خمینی برگزار شد .
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تات؛ یدالله دالوند مدیرکل اداره روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این کارگاه آموزشی ضمن محکوم کردن رژیم صهیونیستی در خصوص اقدامات جنایتکارانه در غزه بر نقش رسانه در تبیین عمق جنایات و مظلومیت مردم فلسطین تاکید کرد .
دالوند با اشاره به اثربخشی، تبیین و نقش آفرینی مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی در جهت اطلاع رسانی دستاورد های سازمان تات تصریح کرد:این سازمان نقش موثری در زندگی مردم با تامین امنیت غذایی پایدار، بهره وری در کشاورزی با استفاده از دانش فناورانه و تولید محتوای یکپارچه دارد.
وی با اعلام اینکه تا پایان سال جاری ۲۸ نفر مصاحبه شونده دهمین آزمون استخدامی کشور در روابط عمومی موسسات و مراکز استانی مشغول به کار خواهند شد اظهار امیدواری کرد با انتقال این تعداد نیروی انسانی شاهد افزایش اثربخشی و عملکرد روابط عمومی سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی خواهیم بود.
دالوند خلاقیت و نوآوری را یکی از ارکان مهم اثربخشی روابط عمومی دانست.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تات، با تاکید بر رشد تکنولوژی‌های جدید در حرفه روابط عمومی گفت:خلاقیت و استفاده از این تکنولوژی‌های فناورانه، اخبار و محتواهای تولید شده در روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی ملی و استانی را بیش از گذشته تاثیرگذار خواهد کرد.
وی بیان کرد: ایجاد امنیت غذایی و رفع چالش های بخش کشاورزی از ریل گذاریی‌های سازمان تات است.
دالوند افزود: نقش آفرینی مجموعه روابط عمومی با آموزش، ارتقاء و استفاده از هوش مصنوعی در راستای پیشبرد اهداف سازمان موثر است.
وی از برگزاری دو کارگاه دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای سازمان تات در دولت مردمی سیزدهم بیش از پیش حائز اهمیت بوده است.
گفتنی است در این دوره مدیران روابط روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی سوالاتی مطرح و توسط مدیر کل روابط عمومی سازمان تات پاسخ داده شد. همچنین کارگاه آموزشی خبر نویسی دو ساعته با حضور بحرینیان مدیر خبرگزاری ایانا برگزار شد .