تبیین تمام بخش های کشاورزی،هنر روابط عمومی است/ وحید کاظم زاده رئیس منطقه ۳ روابط عمومی های کشور

پایگاه خبری DA1news: همایش سراسری مدیران روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی با حضور و سخنرانی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، در اولین روز این همایش وزیر جهاد کشاورزی طی سخنانی گفت: وظیفه تبیین فعالیت‌ها و عملکرد‌‌ها در دولت سیزدهم با وجود تمام محدودیت ها بر عهده روابط عمومی است و من به عنوان وزیر جهاد کشاورزی قول می‌دهم از هر امکاناتی برای حمایت و پشتیبانی از بخش روابط‌عمومی استفاده کنم.
همچنین فاطمه زارعان مشاور وزیر جهادکشاورزی و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی ایفای نقش وزارت جهادکشاورزی در خط مقدم تامین امنیت غذایی را در توسعه فضای مجازی، هوشمندسازی روابط عمومی‌ها در رصد، پایش و تولید محتوا به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به مخاطبان و مدیریت افکار مخاطبان دانست و بر تجهیز روابط‌عمومی به ابزار نوین ارتباطی_رسانه‌ای تاکید کرد.

برپایه این گزارش، هوشنگ محمدی معاون توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی در دومین روز این همایش با بیان اینکه بخش کشاورزی بسیار گسترده است و تبیین تمام بخش های آن هنر روابط عمومی است اظهار داشت: هنر مدیر روابط عمومی این است که بتواند تمام مسائل را با هم مدنظر قرار دهد و تمام حوزه های کشاورزی را در نظر بگیرد. همچنین روابط عمومی باید بتواند از ابزار اقناع برای افکار عمومی و مدیران خود استفاده کند.
وی با بیان سابقه خود در بخش روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی به معنی روابط انسانی است. به فرموده مقام معظم رهبری ما ملزم به جهاد تبیین هستیم و جهاد تبیین برای افکار عمومی و آحاد جامعه است.

کاظم زاده رئیس منطقه ۳ روابط عمومی های وزارت جهادکشاورزی شد

همچنینی در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در سالن توسعه در تهران ، وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مدت یکسال و با اکثریت آرای اعضا به عنوان رییس منطقه ۳ مدیران روابط عمومی استانهای وزارت جهادکشاورزی و عضو کمیته روسای مناطق انتخاب و معرفی شد.
گفتنی است در این جلسه مهدی صادق پور مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گیلان نیز به عنوان دبیر منطقه ۳ مدیران روابط عمومی استان های وزارت جهادکشاورزی انتخاب گردید.
گفتنی است مدیران روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ، کردستان ، زنجان و گیلان اعضای منطقه ۳ را تشکیل داده اند.

***

بدینوسیله اخبار روزانه کشاورزی انتخاب آقای وحید کاظم زاده مشاور رئیس سازمان، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را به عنوان رییس منطقه ۳ مدیران روابط عمومی استانهای وزارت جهادکشاورزی و عضو کمیته روسای مناطق تبریک میگوید.

ه