برومندی : برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده است

پایگاه خبری DA1news: برومندی تاکید کرد: برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده و وزارت جهاد کشاورزی در این راستا اهتمام ویژه دارد.

به گزارش DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تکمیل بستر شهرک‌های گلخانه‌ای اعم از برق، آب و گاز در اولویت دولت و وزارت جهاد کشاورزی است.

محمدمهدی برومندی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح یک واحد تولید سازه‌های گلخانه‌ای در شهرک صنعتی لیا افزود: تکمیل این بسترها فضا را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران تسهیل می‌کند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های تحولی دولت توسعه گلخانه‌ها است که در برنامه هفتم توسعه برای توسعه ۱۵۰ هزار هکتار گلخانه هدف گذاری شده است.
برومندی تاکید کرد: برنامه ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی کلید خورده و وزارت جهاد کشاورزی در این راستا اهتمام ویژه دارد.
این مسئول با بیان اینکه ۲۵ میلیون تن محصولات باغی در کشور تولید می‌شود؛ ادامه داد: در سال جاری برای تولیدات موز و برخی میوه‌های گرمسیری برنامه خودکفایی آغاز شده است.
برومندی استان قزوین را نگین درخشان کشور عنوان کرد و گفت: این استان با ۷۰۰ هزار تن محصول باغی سهم مهمی در تامین امنیت غذایی دارد و توانسته در تولید برخی محصولات استراتژیک رتبه اول تا پنجم کشور را داشته باشد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اهمیت استان قزوین تاجایی است که رهبری در مورد این دشت تاکیدات فراوانی داشته‌ و همه باید در این راستا اهتمام داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *