اجرای طرح توانمند سازی و پایداری تعاونی های تولید کشاورزی

پایگاه خبری Da1news: اجرای طرح توانمند سازی و پایداری تعاونی های تولید کشاورزی سبب تکمیل و افزایش کار آمدی و اثر بخشی پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری در استان خوزستان خواهد شد

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، دکتر مسلمی عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور با حضور در استان خوزستان از بخش های مختلف این طرح بازدید و در جلسه با مدیران و معاونین جهاد کشاورزی استان، معاون و مدیران تعاون روستایی کشور، سرپرست و معاونین تعاون روستایی استان خوزستان، نماینده موسسه جهاد نصر، معاون سازمان آب و برق و شرکت کردند.

دکتر مسلمی عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بزرگترین پروژه مدیریت زمین در کشور است که منجر به افزایش بهره وری و بهبود مدیریت آب، بهره وری، تولید، امنیت غذایی، کنترل و مدیریت حوادث و بلایای طبیعی و در نهایت کشاورزی پایدار و اشتغال و تولید ثروت را برای استان خوزستان و کشور به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: از این رو عملکرد و فعالیت این طرح در نظر تمامی مسئولین ارشد کشوری به خصوص مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و هیئت دولت می باشد و امیدواریم با همراهی و همدلی همه ی ذینفعان نتیجه مطلوب محقق گردد.

وی همچنین در حاشیه این جلسه گفت: امیدوارم حاصل این نشست ها و دیدارها به موفقیت طرح و توانمندسازی و پایداری تعاونی های تولید و اتحادیه ها ختم شود.

مسلمی ادامه داد: این جلسه با حضور تمامی عوامل و دستگاه های موثر بر تحقق طرح تشکیل و مصوب شد تا موانع ومشکلات پیش رو در شورای ماده ۱۷ مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشور گفت: فاز اول طرح فوق ۲۴۶ هزار هکتار است که مراحل واگذاری آن به بهره برداران در حال انجام است و قطعا تکمیل این پروژه می تواند باعث توانمندسازی اتحادیه ها و تعاونی های تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *