پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

به گزارش Da1news: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از صدا و سیما، نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق یکی از ۴ مؤسسه عامل در پرداخت تسهیلات روستایی است که در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۱ از محل بازپرداخت اقساط و هم از محلی که هنوز اعتبارات آن پرداخت نشده (تبصره ۱۸) تعهداتی برای پرداخت تسهیلات روستایی داریم تقریباً ۹۰۰ میلیارد تومان از محل بازگشت اقساط و ۱,۵۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتباراتی است که هنوز پرداخت نشده است.

رضایی اضافه کرد: تاکنون ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخته شده و حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان دیگر هم تا پایان سال پرداخت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه صندوق کارآفرینی امید علاوه بر اعطای تسهیلات در توسعه، تولید و اشتغال روستاهای کشور فعالیت چشمگیری دارد، افزود: صندوق اولویت فعالیت‌های خود را بر حمایت از طرح‌های کوچک، متوسط و معیشت محور گذاشته است و منابع ما عمدتاً به اقشار کم برخوردار جامعه و روستاییان اختصاص پیدا می‌کند.

رضایی افزود: در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال تاکنون بیش از ۹۵ درصد تسهیلات صندوق به طرح‌های اشتغال زا پرداخت شده که در قالب ۳۴ هزار و ۵۰۰ طرح بوده است که به دلیل خرد بودن به سرعت به بازار اشتغال وارد می‌شوند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره حمایت مالی از تشکیل صندوق‌های خرد محلی، تصریح کرد: تاکنون به ۵۲۰۰ صندوق خرد محلی تسهیلات پرداخت کردیم که امیدواریم آن را به ۱۰ هزار صندوق برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *