محمدحسین عطایی: سیاست دولت و وزارت جهاد کشاورزی بر واگذاری امور به بخش خصوصی است

پایگاه خبری DA1news: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کارهایی که امروز توسط نظام مهندسی کشاورزی در این استان انجام می‌شود تخصصی و کاربردی شده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی DA1news به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست اعضای ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید نظام، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کار نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی حول تشخیص کارشناسی بود، اما اکنون بیشتر امورات را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه اجرای اصل ۴۴ قانون‌ اساسی در بخش کشاورزی استان قزوین مورد اهتمام‌ قرار دارد، گفت: بر اساس این اصل قانونی امروز از ظرفیت نظام مهندسی کشاورزی بیشتر استفاده شده و به نوعی در بیشتر کارها برون سپاری و واگذاری امور صورت گرفته است.

عطایی تصریح کرد: نظام مهندسی محل تلاقی بخش دولتی و خصوصی است و امروز به برکت تفاهمی که در این دو بخش وجود دارد، شاهد تجلی کارهای نو و متحولانه در سازمان جهاد کشاورزی هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست دولت و وزارت جهاد کشاورزی بر واگذاری امور به بخش خصوصی است تا بار کارهای اداری در بدنه دولتی کاهش یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم ظرفیت مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی بیش از وضعیت فعلی است و باید شرایطی را فراهم کرد که زمینه رشد و شکوفایی ایده‌ها در بخش کشاورزی افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *