ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم سرمایه گذاری کرد

پایگاه خبری Da1news: سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اقدامات این ستاد در زمینه محرومیت‌زدایی گفت: در مناطق محروم ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به صورت مستقیم انجام داده است.

به گزارش اخبار کشاورزی Da1news، عارف نوروزی روز سه‌شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» (آبادیران) در مصلای امام خمینی (ره) افزود: فعالیت اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نقاط محروم به این معنا نیست که استعدادی در این مناطق وجود ندارد بلکه این محرومیت به دلیل بی‌توجهی به نیروی انسانی بوده است که باید این نگاه جبران شود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تشکیلاتی مانند بنیاد برکت، احسان و ۱۵ خرداد و شرکت دانش بنیان برکت بر نقاط محروم تمرکز دارد و در حوزه اجتماعی ستاد نیز هدف رفع محرومیت محلات محروم در کشور است و در این زمینه اقدامات خوبی شکل گرفته است.

نوروزی تاکید کرد: در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان، جوانان در مناطق محروم و نیازمند تحت حمایت هستند و اراده بر این قرار گرفته است که به این جوانان در این زمینه کمک شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این ستاد در این مناطق حمایت از نخبگان را در دستور جدید خود قرار داده و اقدامات مؤثری نیز در این زمینه انجام داده است که بهترین نتایج و دستاوردها را برای کشور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *