جلسه تدوین برنامه چشم انداز توسعه بخش کشاورزی استان گلستان برگزار شد

 پایگاه خبری DA1news: جلسه تدوین برنامه چشم انداز توسعه بخش کشاورزی با حضور مدیران و کارشناسان این مرکز و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاههای اجرایی در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان،این جلسه با هدف بررسی وضعیت فعلی، تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها، تعیین اولویت ها و راهبردهای اجرایی برای بهبود و توسعه بخش کشاورزی در استان طی دو روز انجام می شود.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان از ضرورت همکاری و همفکری بین دستگاه های مرتبط با کشاورزی در جهت رسیدن به اهداف ملی و استانی خبر داد و گفت: برنامه چشم انداز توسعه بخش کشاورزی یک فرصت مناسب است برای شناسایی نیازها، چالش ها، پتانسیل ها و راهکارهای علمی و فنی برای پاسخگویی به نظام کشاورزی پایدار، مقاوم، باکیفیت و با بازده خوب است.

وی افزود: مرکز تحقیقات کشاورزی استان به عنوان یک دستگاه پژوهشی و علمی در حوزه کشاورزی، دامپروری، منابع طبیعی و آب، مسئول است تا با انجام پروژه های پژوهشی مبتنی بر نظام نوآورانه و خلاق، نقش خود را در حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی به خوبی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *