تسهیل ترانزیت محصولات کشاورزی روسیه از طریق ایران و ترکیه

پایگاه خبری DA1news: سه کشور روسیه، ایران و ترکیه به منظور بررسی راهکارهای توزیع عادلانه غلات در سراسر جهان و رفع موانع موجود، برای جلوگیری از بحران مواد غذایی با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش اخبار روانه کشاورزی به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک بررسی راهکارهای توزیع عادلانه غلات در سراسر جهان و رفع موانع موجود،برای جلوگیری از بحران مواد غذایی با حضور مقامات وزارت کشاورزی، گمرکی و بانکی روسیه، ترکیه و ایران و همچنین تشکل‌های مربوطه و شرکت‌های بزرگ صادرکننده روسی و وارد کننده ایرانی و ترک، روز دهم فوریه سال ۲۰۲۳ ( جمعه 21 بهمن) در هتل ردیسون کالکشن مسکو برگزار خواهد شد.

در این همایش به مشکلات و موانع موجود در تامین غلات از جمله اموربانکی ومالی ، لجستیکی و گمرکی پرداخته خواهد شد.

این همایش در نظر دارد تا همزمان گفت و گو مستقیم بین صادرکنندگان و واردکنندگان غلات و محصولات کشاورزی ایجاد نماید تا بتوان از طریق دو کشور ترکیه و ایران ترانزیت محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای دیگر تسهیل کرد.

این همایش مصادف با آخرین روز نمایشگاه پروداکسپو ( موادغذایی و محصولات کشاورزی ) روسیه برگزار می شود که شرکت کنندگان ضمن حضور در همایش امکان بازدید از این نمایشگاه را نیز خواهند داشت.

در این فوروم به مشکلات و موانع موجود در تامین غلات از جمله بانکی و فاینانسی -لجستیکی-گمرکی پرداخته خواهد شد.

این فوروم در نظر دارد تا همزمان گفت و گو مستقیم بین صادرکننده و واردکننده در زمینه غلات و محصولات کشاورزی ایجاد نماید تا بتوان از طریق دو کشور ترکیه و ایران ترانزیت محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای دیگر تسهیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *