تجلیل از کشاورزان برگزیده استانی و نمونه ملی آذربایجان غربی

پایگاه خبریDA1news: کشاورزان برگزیده استانی و ۵ کشاورز نمونه ملی در مراسم جشن شکر گزاری برداشت محصول گندم و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی ، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در فرآیند انتخاب نمونه ها، تعداد ۱۶۶ کشاورز در سطح ملی و استانی در ۱۲۴ رشته پس از ارزیابی و بررسی به عنوان نمونه در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شدند.
۸۵ کشاورز نمونه در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ و ۸۱ کشاورز نمونه در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ از بین بهره برداران استانی به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند که ۵ نفر از این کشاورزان در سطح ملی نیز نمونه انتخاب شدند .
۵ کشاورز نیز به عنوان نمونه های ملی در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ در رشته های تولیدکننده یونجه، گندم دیم، دامدار عشایر، پرواربند گوساله و زنجیره یکپارچه تولید و عرضه گوشت مرغ انتخاب شده اند.
همچنین در ادامه مراسم از زحمات و تلاش های مجدانه تعداد ۱۰۱ نفر از کارکنان فعال در عرصه ترویج و تولیدات کشاورزی و مروجان و کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدر دانی شد.
لازم به ذکر است ،این مراسم سی و هفتمین دوره تجلیل از نمونه های ملی و سی و هشتمین دوره تجلیل از نمونه های استانی است.