بررسی راهکارها و رفع چالشها؛ باغات استان اصفهان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت

پایگاه خبری DA1news: معاون پژوهشی و تیم ارزشیابی موسسه تحقیقات علوم باغبانی در خصوص بازدید فنی و نشست تخصصی به استان اصفهان سفر کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم باغبانی، دکتر گل محمدی معاون پژوهشی موسسه با همراهی کمیته ارزشیابی موسسه تحقیقات علوم باغبانی با هدف برگزاری نشست تخصصی و بازدید و بررسی باغات استان اصفهان به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان در این استان حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، دکتر گل محمدی معاون پژوهشی، با همراهی آقایان دکتر آتشکار و دکتر زارع با حضور در جلسه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان و بررسی موضوعات و چالشهای حوزه باغبانی این استان، ضمن تشریح سیاست ها و هدف گذاری های صورت گرفته در موسسه علوم باغبانی کشور و همچنین در راستای بهبود کیفی و کمی محصولات حوزه باغبانی کشور به بررسی راهکارها و چالشهای باغی این استان پرداختند.

در ادامه این سفر معاون پژوهشی و تیم ارزشیابی با حضور در ایستگاههای تحقیقات کشاورزی کبوتر آباد و دستگرد به صورت میدانی وضعیت ایستگاههای تحقیقاتی وابسته به این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع چالشها به محققین حاضر ارائه گردید.