اولین جلسه نظام پیشنهادات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد

پایگاه خبری Da1news: با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اولین جلسه نظام پیشنهادات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی Da1news به نقل از پات، اولین جلسه نظام پیشنهادات سازمان با حضور دکتر هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مهندس توسلی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و رئیس کار گروه نظام پیشنهادات، دکتر معتمد معاون امور فنی و بازرگانی و عضو کار گروه نظام پیشنهادات، مهندس پورنقی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری و عضو کار گروه، مهندس عباس زاده مدیر کل مالی وذیحسابی و عضو کار گروه نظام پیشنهادها ، سرکار خانم زارعی مدیر کل منابع انسانی ، نوسازی و پشتیبانی و عضو کار گروه ، سرکار خانم رحیم پور رئیس گرو تشکیلات و روشها و عضو کار گروه و مهندس ابن علیپور معاون روابط عمومی و اموربین الملل و عضو کار گروه نظام پیشنهادات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار گردید.
در ابتدای این نشست دکتر هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، این جلسه را یکی از مهمترین جلسات سازمان بر شمرد و گفت: برگزاری منظم این جلسات امری بسیار مهم است و حتما میبایست فرصت تفکر و ارائه پیشنهادات به تمامی پرسنل و کارشناسان در جهت ارائه نظر و راهکار برای حل مشکلات سازمان فراهم گردد.
دکتر هادربادی در بحث سیاست گذاری های سازمان گفت: هر کدام از همکاران ستادی و استانی که پیشنهاد و نظری داشته باشند می توانند ارائه نمایند.
وی ادامه داد: نیازسنجی و اولویت گذاری نسبت به موارد مهم، مشخص نمودن چار چوب برای پیشنهادات، ارائه راهکاری ساده و کم هزینه برای سازمان، لحاظ مشوق های پرسنلی و سطح بندی پیشنهادات مواردی هستند که میبایست در این کار گروه مورد توجه قرار گیرد.
مقام عالی سازمان در پایان گفت: برای تهیه و تدوین سند تحول سازمان ۶ ماه نظر مشورتی گرفته شده و ۲۲ راهبرد در آن اولویت بندی شده که آن اولویتها نقشه راه سازمان میباشد.
در ادامه جلسه مهندس توسلی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تشکیل این کار گروه و تاثیر نظام پیشنهادها امری است مهم و ضروری ، که در دهه ۸۰ باعث اخذ ۲ ایزو برای سازمان مرکزی تعاون روستایی شد.
وی افزود: در حال حاضر با رویکرد و تفکر مقام عالی سازمان و حمایت ایشان و اهتمام همکاران میبایست از پیشنهادات تمامی پرسنل به خصوص مشاغل تخصصی در همه سطوح شغلی سازمانی چه در ستاد و چه در استانها بهره برداری کرد و بهترین را انتخاب و اجرایی نماییم .
در پایان این جلسه دیگر اعضای کارگروه حاضر در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *