افتتاح پروژه تسهیلاتی و عمرانی کشاورزی در گلستان/ فرصت شغلی جدید و بهره‌مندی ۱۲۲۳۷ خانوار

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: ۱۳۸ پروژه در زیر بخش های باغبانی و گلخانه، آب و خاک، دام و طیور، امور عشایر، شیلات و‌ آبزیان، صنایع کشاورزی، تعاون روستایی و منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۶۲۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، دکتر محمد برزعلی گفت: در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۸ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار این ۱۳۸ پروژه تسهیلاتی و عمرانی را بالغ بر ۱۵۶۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۲۲۴ نفر بطور مستقیم فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود و ۱۲۲۳۷ خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

دکتر برزعلی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر امسال پروژه‌های مهمی در حوزه کشاورزی و تولیدی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این ایام تعداد ۶۹ پروژه در حوزه آب و خاک، ۹ پروژه در حوزه باغبانی و گلخانه، ۱۶ پروژه در حوزه دام و طیور، ۱۱ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، ۱۲ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی؛ ۱۶ پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری؛ ۳ پروژه در حوزه امور عشایر و ۲ پروژه در حوزه تعاون روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.