اعتبار 10 میلیاردی برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی مازندران

پایگاه خبری DA1news: مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 10 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  مازندپاج، علی طاهری امیری مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در گردهمایی سالانه روسای ادارات ترویج و مراکز جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۲۷ برنامه مزرعه ای در مدیریت هماهنگی ترویج تدارک دادیم.

وی ادامه داد: اگر قرار است در کار کردن موفق باشیم باید قدرت مدیریتی و تصمیم گیری داشته باشیم و این عوامل کمک می‌کند در وقت صرفه جویی کنیم و تصمیم منطقی و عاقلانه گرفته شود.

طاهری افزود: تعصب شغلی جزو آیتم هایی است که باعث می‌شود خدمات رسانی بهتری به جامعه کشاورزی و کشاورزان استان داشته باشیم.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مازندران طی چند سال اخیر از هفت میلیون تن تولید محصولات کشاورزی به هشت میلیون تن رسید که همگی نشات گرفته از حمایت های صورت گرفته از مراکز جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امسال 10 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان در نظر گرفته شده است و باید تصمیم گیری برای جذب و هزینه آن از هم اکنون صورت گیرد.

طاهری گفت: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی از لحاظ اعتبارات استانی ۳۵ درصد و از لحاظ اعتبارات ملی ۷۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: مراکز جهاد کشاورزی خط مقدم تولید است و زحمات شبانه روزی این قشر به جامعه کشاورزی جای تقدیر دارد.