برگزاری جلسه کارگروه کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

پایگاه خبری Da1news: جلسه کارگروه کشاورزی با حضور محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ،مهندس علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران ستادی، مهندس شهریار قاسمی از دانشگاه رازی، زرافشانی نماینده کشاورزان پیشرو در سالن شماره یک برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، در ابتدای جلسه مهندس شهریار قاسمی به بیان اهداف تشکیل کارگروه کشاورزی دفتر دکتر رشیدی پرداخت و گفت: در این کارگروه به دنبال پیگیری توسعه کشاورزی و رفع مسائل و مشکلات در بخش کشاورزی و دامپروری هستیم.

در ادامه مهندس علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر رشیدی در سازمان و تشکیل کارگروه کشاورزی گفت: تشکیل این جلسه و بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری و اتخاذ راهکارها و تصمیمات کارگروه قطعا در توسعه بخش کشاورزی را محقق می سازد.

مهندس چاله چاله سپس به برنامه های دولت در حوزه قانون انتزاع اشاره داشت و افزود: در زمان اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی با تلاش ها و اقدامات برنامه محور به کنترل بازار کالاهای کشاورزی ورود کرد.

وی سپس به مصوبات سفر رئیس جمهور و اختصاص ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی پرداخت و خواستار پیگیری ایشان در زمینه تخصیص ها شد.

اجرای الگوی کشت و مسائل مربوط به حوزه بازار دام و قیمت گوشت قرمز مباحثی بود که مهندس چاله چاله به آن پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *