فرآوری پسته در شرکت صنایع ممتازان کرمان/ ترمینال های کاملا بهداشتی و تمام اتوماتیک

پایگاه خبری DA1news: محمد نخعی نژاد گفت: کارآفرینی، مشتری مداری و کمک به اعتلای صنعت کشور از اهداف شرکت صنایع ممتازان کرمان است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، حضور و فعالیت شرکت های فعال در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در چهارمین نمایشگاه جامع کشاورزی استان همدان یکی از نکات مثبت این دوره نمایشگاه بشمار می رود.

شرکت صنایع ممتازان کرمان، یکی از شرکت های مهم در ساخت ماشین آلات فرآوری پسته بشمار می رود به همین منظور  با مهندس محمد نخعی نژاد موسس  ماشین آلات فرآوری پسته  گفت و شنودی انجام داه ایم که میخوانید:

موسس ماشین آلات فرآوری پسته گفت: شرکت صنایع ممتازان کرمان در سال 1366 با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات فرآوری پسته به صورت اتوماتیک  تاسیس گردید .

نخعی نژاد افزود: صنایع ممتازان کرمان توانسته است پروژه های بزرگی را در زمینه های طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی صنایع مختلف به انجام برساند و با دراختیار داشتن امکانات قابل توجه در زمینه ساخت و در اختیار داشتن گروه های اجرایی کارآزموده و توانمند آماده ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان می باشد.

وی در ادامه گفت: همچنین این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات عمل آوری پسته و از پیشگامان اولیه ساخت ترمینال های کاملا بهداشتی و تمام اتوماتیک این محصول در ایران است.

9 دستگاه از تولیدات این شرکت دارای گواهینامه ثبت اختراع در ایران و آمریکا به نام آقای مهندس محمد نخعی نژاد (موسس شرکت صنایع ممتازان کرمان ) می باشند.

نخعی نژاد افزود: همچنین این شرکت طی سال های گذشته به کشورهای مختلفی چون اسپانیا، استرالیا، یونان، روسیه، ترکیه و سوریه و غیره صادرات داشته است.

وی گفت: بخش تحقیقات و توسعه این شرکت با کمک مهندسین با تجربه و متخصص بطور فعال در جهت همگام نمودن کار دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا و ارتقا کیفیت آن ها پیش می رود تا اطمینان خاطر پسته کاران و صادر کنندگان طلای سبز را فراهم سازد.

 

ویدئو کامل این گفت و گو را در کانال آپارات DA1news ببنید: