فتحی عنوان کرد: توقف و کندی پروژه ها قابل قبول نیست و موجب اتلاف سرمایه خواهد شد

پایگاه خبری DA1news:رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تکمیل شهرک های کشاورزی در حال ساخت آذربایجان شرقی و تسریع در ساخت آن در دستور کار این سازمان قرار دارد و از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی پیگیری خواهد شد و توقف و کندی پروژه ها قابل قبول نیست و موجب اتلاف سرمایه خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر فتحی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان و ادارات تابعه گفت: تولید گوشت مرغ در حال حاضر یکی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی است.

وی ادامه داد: متقاضیان احداث گلخانه به سمت تاسیس آن در شهرک های کشاورزی استان هدایت شده و از این ظرفیت استفاده کنند چرا که این شهرک ها زیرساخت های لازم را دارد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیگیری وضعیت شهرک های کشاورزی در حال احداث استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: باید در زمینه تکمیل شهرک های کشاورزی سرعت لازم را داشته باشید چرا که توقف و کندی پروژه ها قابل قبول نیست و موجب اتلاف سرمایه خواهد شد.

فتحی بر توجه ویژه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه آب و خاک آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: میزان جوجه ریزی و وضعیت مرغداری های استان به صورت مستمر رصد شده و آمار آن هر هفته بررسی می شود. در حوزه تولیدات گیاهی نیز مواردی از قبیل کود، بذر و میزان کشت نیز باید با آمار مستدل تحت رصد قرار گرفته و پیگیری شود.

وی گفت: کارشناسان پهنه و مروجان کشاورزی در خصوص یکپارچه سازی اراضی کشاورزی، مشوق های ارائه شده در این حوزه و عوایدی که در نتیجه آن نصیب آنها می شود تلاش لازم را داشته باشند تا عملکرد قابل قبولی در این حوزه رقم بخورد.

فتحی بیان کرد: فعالیت های جهاد کشاورزی منفک از پدافند غیرعامل نیست و الزامات آن دقیقا پیوست فعالیت های این سازمان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: انتخاب برترین پژوهشگر حوزه کشاورزی در هفته پژوهش سال جاری توسط سازمان جهاد کشاورزی استان انجام خواهد شد.