صادق نادری: تا پایان سال شاهد تحقق صد درصد برنامه ابلاغی خواهیم بود

پایگاه خبری DA1news: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تأمین و تدارک صد در صدی برنامه ابلاغی این شرکت تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، صادق نادری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در تشریح اقدامات این شرکت در طول یکسال گذشته گفت: برنامه ابلاغی انواع کودهای ازته، فسفاته، پتاسه در سال جاری برای استان 115 هزار و 864 تن بوده که تا به امروز 101 هزار تن تدارک و تأمین شده است که بیش از 87 درصد برنامه ابلاغی است.
وی افزود: با توجه به اینکه حدود پنجاه روز از سال 1402 باقیمانده، ان شاءالله شاهد تحقق صد درصد برنامه ابلاغی خواهیم شد.
نادری اظهار کرد: توزیع کودهای سرک محصولات پاییزه و کودهای پایه محصولات بهاره شروع شده و به اندازه کافی کود در انبارهای کارگزاران شهرستانها، انبار سازمانی شرکت و مبادی داریم و در این خصوص هیچ کمبودی وجود ندارد.
وی ادامه داد: در کشت پاییزه امسال 60 هزار و 793 تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار در سطح شهرستان‌های استان توزیع شده که نسبت به توزیع پاییزه پارسال که مقدار 44 هزار و 776 تن بوده حدود 36 درصد افزایش داشته ایم. همچنین این رقم توزیع 77 درصد بیشتر از توزیع پاییزه سال 1400 و 88 درصد بیشتر از توزیع سال 1399 است.