سومین همایش بین‌المللی بیوانفورماتیک ایران برگزار می شود

پایگاه خبری DA1news: دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر اواخر امسال متولی برگزاری سومین همایش بین‌المللی بیوانفورماتیک ایران است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، دبیر علمی دوازدهمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی انفورماتیک ایران گفت: دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر روزهای نهم و دهم اسفند ۱۴۰۲ میزبان دوازدهمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی بیوانفورماتیک ایران است.

چنگیز اصلاح‌چی افزود: یازدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بیوانفورماتیک ایران در روزهای نهم و دهم اسفند پارسال در تهران برگزار شد و این همایش به عنوان بزرگترین رویداد بیوانفورماتیک کشور امسال در مازندران به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۱۵ دی امسال است، ‌اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این رویداد بزرگ علمی می‌توانند برای ارسال آثار، به نشانی الکترونیکی https://icb۱۲.ibis.org.ir مراجعه کنند.

دبیر علمی دوازدهمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی انفورماتیک ایران گفت : مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۴۱۵۰۵۰۱-۰۱۱ دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

وی توضیح داد: باتوجه به اهمیت علمی این همایش، علاوه بر نمایه‌شدن تمامی مقالات ارسالی در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی، به ارائه‌دهندگان مقاله نیز گواهی شرکت در همایش اهدا می شود. بیوانفورماتیک فهم ما را از داده های زیستی به کمک دیگر دانش ها بالا می برد؛ یک دانش بین رشته ای است که به منظور تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات زیست شناسی از ترکیب علوم رایانه، ریاضی، آمار و مهندسی استفاده می‌کند.

 

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای DA1news کلیک نمایید