دکتر فاطمه زارعان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی شد

پایگاه خبری Da1news: “محمدعلی نیکبخت” وزیر جهادکشاورزی در حکمی “فاطمه زارعان بنی‌اسدی” را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت منصوب کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی Da1news به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، وزیر جهادکشاورزی در حکمی دکتر فاطمه زارعان بنی‌اسدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد، به این ترتیب او اولین بانویی است که این مسئولیت را در این وزارتخانه بر عهده می‌گیرد.

محمدعلی نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن معارفه زارعان به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، از تلاش‌های علیرضا رضازاده رئیس پیشین این مرکز تقدیر کرد.

وزیر جهادکشاورزی در این مراسم گفت: دکتر رضازاده برای خدمت در سنگری مهم‌تر، از مجموعه وزارت جدا شدند و البته روابط‌عمومی هم‌چنان به راهنمایی او نیازمند است.

وی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات خانم زارعان و همکاری خانواده روابط‌عمومی کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت و پشتیبانی وزیر بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

نیکبخت در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه در تعاملات امروز دنیا حرف اول را می‌زند و من نیز به اهمیت آن واقفم، به یقین روابط‌عمومی نقش مهندسی ارتباطات وزارت را بر عهده دارد و امیدوارم در این دوره با انسجام بیشتر بتوانیم وزارتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

گفتنی است؛ فاطمه زارعان بنی‌اسدی پیش از این معاونت رسانه‌ای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی را بر عهده داشت، مدیریت روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات و فعالیت‌های موثر رسانه‌ای از جمله سردبیری در رسانه‌های مختلف بخشی از مسئولیت‌های وی در طول ۲۵ سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *