دکتر شهرام نعیمی خبر داد: توسعه همکاری‌ها و مشارکت با متخصصین علف‌های هرز

پایگاه خبری DA1news:  دکتر شهرام نعیمی رییس موسسه به همراه دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه از بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها، امکانات و تجهیزات تخصصی این بخش  بازدید به عمل آوردند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، در ابتدا بازدیدی از تمام آزمایشگاه‌­ها و تجهیزات موجود در بخش توسط دکتر نعیمی رییس موسسه و دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه صورت گرفت. در طول این بازدید رییس بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها خانم دکتر مهدوی به معرفی آزمایششگاه‌های فعال و تجهیزات مورد استفاده در حوزه آفت‌کش­ها و باقیمانده آفت­کش­در محصولات کشاورزی پرداختند.

در جلسه‌ای که در کتابخانه بخش با حضور، دکتر شهرام نعیمی رییس موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور به همراه دکتر شاهرخی معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌ها و دکتر حیدری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مؤسسه برگزار شد، رییس بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها به اهم فعالیت‌ها و پروژه­‌های تحقیقاتی اجرا شده و در دست اجرا اشاره کردند و سپس عملکرد پژوهشی همکاران در بخش، مسائل و مشکلات موجود، ارایه راهکارهای تاثیرگذار و موفق در راستای تبیین برنامه‌های موسسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه دکتر نعیمی رییس مؤسسه، بر لزوم توسعه همکاری‌ها و مشارکت پژوهشگران بخش‌ با متخصصین علف‌های هرز مستقر در مراکز استانی و دانشگاهی، در راستای همفکری، هم افزایی و پیشبرد برنامه‌های تحقیقاتی موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور و عرصه­های کشاورزی تاکید نمودند و در پایان برنامه­ های چهارسال آتی بخش تحقیقات آفت‌کش‌ها توسط رییس و معاونین مؤسسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *